Det här inlägget skrev jag igår.

Jag bakade en kaka för att jag saknade dig så mycket! 

Idag har jag bara gått omkring och saknat.
Inte träffat Sanne på två dagar och Ole-Gunnar var det hela 14 dagar sedan jag fick hålla om.
Jag och favoriten kom iallfall på ett sätt att komunicera oralt (älskar att använda ordet oral i andra samanhang än sexuella) utan att betala summor som inte ens Bill Gates har råd att lägga ut. Vi installerade helt enkelt skype på våra datorer och pratade i 1 timme och 20 minuter utan att betala ett enda öre. Underbart.
Baby och jag har ju inte samma problem eftersom Comviq har varit så otroligt bra och kommit på ComviqKompis vilket gör det billigt för oss att prata med varandra, dom (haha) gånger vi pratar med varandra.
Idag har vi faktiskt bara pratat ca 6 gånger i telefon. Eller.. kanske var fler och det kanske var färre, blandar kanske ihop gårdagens minst lika många samtal med dagens. Spelar absolut ingen roll för jag älskar att prata med henne.
Senaste samtalet var otroligt viktigt, vi disskuterade hur många olika sätt man kan säga "jaa" på och att en valnöt formodligen var en nöt gjord av valium.

(Vet inte riktigt vad jag ville få fram med de fetmarkerade orden, ville bara spexa till texten lite)

I morgon ska jag med Sanne till Tandläkaren kvart i två. (eller var det gynikologen klockan två? haha).

Snart bär det av till Kos. Ska bli fantastiskt jävla underbart! Längtar så jag går sönder.
En vecka med sol och värme och mina favorittjejer.
Iskall öl - 33 grader - sol - kärlek - OCHSÅVIDARE!

(försökte lägga upp en bild på poolen som hotellet har på taket men bloggsidan hatar mig)

Ah! kom på en till person jag saknade idag. Jag saknade Lisa.
Det var länge sedan jag såg henne, och jag trivs i hennes sällskap.
Jag vill bara se henne igen, ge henne en kram och berätta att hon är underbar.

Nu ska jag lägga mig och vänta på Ole-Gunnars samtal.
I like that boy, veldi mykkje. :)

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

Jag-lisa? :O

2007-09-01 @ 01:50:06
URL: http://liiiiisas.blogg.se
Postat av: amna

tre funkar oxå rätt bra, om det är ömsesidigt^^

2007-09-06 @ 09:53:35
URL: http://handwritngs.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0