Död åt Ulf Nyberg.

"du är så jävla seg, min mormor är förfan snabbare än dig!"
ibland älskar jag Kirre.

Idag sa min engelska lärare rakt ut till klassen att vi var dåliga. Då ville jag spika upp honom på väggen med rostiga och trubbiga spikar och sen piska honom med ett långt nitskärp och sen slita av hans långa hår, hårstrå för hårstrå. Så mycket hat känner jag för den "mannen"

Ge mig ett R, Ge mig ett O, Ge mig ett B, Ge mig ett I, Ge mig ett N, Vad bir det? Ovärderlig. ehe. <3

Efter skolan åkte vi till VH, spelade spel (sanne vann) och åt kakor (sanne vann). Sen försökte vi omplanera min födelsedag, men det verkar skita sig lite. Lokalerna är redan uthyrda, station är uppbokat, mammis ska jobba, så vi kan inte vara här. Men.. som Sanne sa, motgångar gör det hela mycket roligare.

Nu är det bara två dagar kvar till lov, det ska bli så skönt. Nog för att jag ska jobba och så, men lov är trotsallt något annat än vardagen. Sen kommer Sarah snart, och jag fyller år (för den som missat det) och sen är det studenten UND SO WEITER. 

Jag ska äta nu. Puss och smek.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Sa jag så? Vad smart sagt av mig :)
Och du.. om jag minns rätt åt jag 2 kakor och du MINST 4!! HAha, du vann den grenen darl :)

2007-02-23 @ 22:41:54
URL: http://snovit.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha, icke.
du vann allt, för du är bäst.

2007-02-23 @ 23:13:57
Postat av: Anna Jonsson

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0