Hjälpa!

Idag var det skola igen. Det var helt ok. Drack ett otroligt gott vin på dryckeskunskapen och muntliga provet på samhällskunskapen sög.Jag förstår inte varför man har muntliga prov. Då hade jag fått alla rätt förutom 4. DOM FYRA FRÅGORNA JAG FICK SOM MUNTLIGA FRÅGOR. Suck me slow. Efter skolan vandrade jag och Johanna i snöstormen till centrum och inhandlade smink. Påvägen dit kom jag på mitt biddrag till idol.

"jag är en gubbe av snö alltså en snögubbe. Jag har en vän som är av snö, alltså en snögubbevän. Alla är av snö, alltså är alla snögubbar. Jag är estet och sjunger låtar idag och jag ska sjunga den för Kirsti och Peter swaaartling och kliberdiklabbe och Daniiiiel som jag inte kommer ihåg efter namnet på, för jag ska vinna idol med min låt och alla ska kalla mig mickis från idol, lalala, mickis från idol"

Ungefär så gick texten, med en otroligt osamangängade melodi. Kul var det. Just då iaf.
Sen strosade vi i affärer och slutade med att vi hamnade på paus med en Rågbulle och ett glas vatten. Efter det åkte jag ner till gymmet och gymmade i 90 minuter, CIRKA! Det är skönt. Jag älskar mitt gymkort, ska fotografera det och lägga in en bild på bdb.

Nu väntar jag ut tiden, vill att Scrubs ska börja så jag kan gå och lägga mig. Haha, kan inte sova innan jag sett JD's porriga fejs på min TV.

Jag är trött på alla bortskämda suckers. Och alla attentionseekingwhores (tack sanne) som inte kan anpassa sig efter någon annan än sig själv. Och nej, jag syftar inte på dig. Du är ute ur mitt liv. Jag syftar på folk omkring mig, folk som förväntas få allt serverat på silverfat och aldrig gör något för det. Folk som börjar grina om dom får en motgång och värsta tänkbara är att vara tvungen att betala något själv eller ta tåget hem på kvällen (eller på dagen). DÖ DÖ DÖ!

Jag har världens bästa vän, hon heter Sanne och är bäst i världen.

Synonymer till ordet Sanne;
Bäst, söt, snäll, snygg, ödmjuk, smart, klok, vis, hjälpsam, skötsam, duktig, rar, go, ordentlig, koncentrerad, vacker, underbar, fin (en lång lista av posetivt laddade ord följer i ordboken).

Ge mig ett S, Ge mig ett A, Ge mig ett N, Ge mig ett N, Ge mig ett E, Vad blir det? BÄST I VÄRLDEN! <3 ehe.


Sanne gick för mkt vin på dryckeslektionen idag, det slår ut nu;

Sanne säger (22:22)
JAK ER ETT BADBOLL

Sanne säger (22:23):

jak er röt o blå o grönt


Jag ser framför mig hur hon sitter och ler finurligt.


Dags att sluta, JD kommer snart, till en stad nära dig. Moha.


18 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Du är det absolut finaste som finns! Vad har jag gjort för att förtjäna en sån fin person som du? Älskar dig mer än allt!

2007-02-20 @ 22:32:34
URL: http://snovit.blogg.se
Postat av: ropini

Är Sanne din idooooooool? =))))))

2007-02-20 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0