Min fasad har rasat.

Am I just fooling myself,
that she’ll stop the pain.
Living without her,
I go insane.

Feel her breath in my face,
her body close to me.
Can’t look in her eyes,
she’s out of my league.

Just a fool to believe I have anything she needs,
she’s like the wind.




I morgon eftermiddag sker det. Tror jag.. Fast jag vet inte hur. Eller var, eller när eller varför.. varför vet jag. *kramp i magen*

"Jag ska köpa snus och låsa in mig på mitt rum tills allt blivit bra."

min blogg heter leben.blogg.se Det börjar glida ifrån mig. Apatiskt. Men jag ska lösa det, jag ska fixa det. För min skull och för din.. för vår. Klarar inte av något, alldra minst det här utan dig.



Jag är trött idag. Sov två timmar i natt. Det är fan jobbigt. Jag ska försöka gå och sova klockan 9 idag. Det är om en halvtimme. Måste duscha också. Jag har hittat mina kockbyxor, sköönt. Trodde jag hade tappat bort dom, hade inte varit roligt, eftersom jag då hade varit tvungen att punga ut 300 spänn för ett par nya. /:
MENFÖRFAN! Haha, låten efter min nya favoritlåt är "Shonnar vet" med the latin kings på min playlist. Så så fort min älskade låt tar slut, kommer doggedoggelitos underbara stämma "SHONNAR VET OM DOM JIDDRAR MED OSS DET BLIR AAAAAAAAAJAJAJA, KOMPIS!" och hela den mystiska känslan man fyllts av tackvare låten innan, försvinner fortare än moderaternas barnflickor fraktas hit från polen. HÖH! (Egentligen tar det säkerligen lång tid att frakta hit folk från polen, men jag ville bara vara lite fyndig) Idag stängde jag av min mobiltelefon i en timme. Jag har gjort något stort idag. Jag är nästan stolt över mig själv. Tänker inte berätta för någon vad jag gjorde. Ville bara berätta för mig själv att jag faktisk gjort det. Var tillochmed tvungen att föreviga det på bild, för att jag i morgon ska kunna visa migsjälv att jag faktiskt gjorde det. *ryser*



Nu måste jag förmodligen sluta, om jag ska hinna göra allt innan nio, när jag SKA ligga i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0