Sommarens penisförlängare.

Man säger ju att vägen till en mans hjärta går genom magen. Jag tror den kvinnliga motsvarigheten till det är gitarren. Då ska det självfallet vara någon som är duktig på att spela gitarr, men det är ju samma sak i mannens fall, inte fan är äcklig mat något attraktivt. Gitarren är helt klart fördelaktig för de som kan hantera den. Om jag får en son någon dag i framtiden ska gitarrlektionerna vara inbokade långt i förväg. Det är något mysitiskt sexigt över en kille som sitter och plinkar på sin gitarr. Jag älskar det och jag vet att det är många med mig som inte kan sluta drömma om att den där speciella någon som man såsmåningom hoppas att träffa ska kunna spela gitarr. Gitarr är ett fruktansvärt behendigt instrument. Egentligen tror jag alla instrument har en viss lustökandefaktor hos kvinnor men gitarren har många fördelar. Du släpar aldrig med dig ett piano ner till stranden och sitter och spelar runt lägerelden en sen sommarkväll? Blockflöjt eller annat portabelt instrumen gör sig inte jättebra i sommarnatten heller. Och.. hur många gånger har man inte velat ligga med trubaduren? Han sitter, spelar säkert klockrena låtar på sin gitarr och sjunger med sin hesa stämma i skymmingen och ölen har aldrig smakat godare. Han har en sliten look över sig, gärna med en sliten skjorta och ännu slitnare jeans sitter han där med 3 dagars skäggstubb. Det är attraktivt. Vad som finns bakom skäggstubben och dom slitna kläderna och den akustiska gitarren är det inte många som bryr sig om. Han har sexapeal oavsett hur han egentligen ser ut. När han sedan kommer in på dom gamla svenska godingarna, som alla kan sjunga med i, pirrar det till lite extra i varje trosa och ingen skulle tacka nej till ett erbjudande från denna man. Sker allt detta på midsommarafton är man helt körd, eftersom förståndet verkar åka på semester med nykterheten så fort det målas en liten blomsterkrans i kalendern. Jag har kommit på att jag älskar svenska traditioner. Midsommar är bland det bästa som finns. Barn älskar att dansa ringdans runt en sommarstång. Fulla ungdommar gillar det också, fulla vuxna ser det som en rolig grej och gamla har det som tradition. Att kunna få igång alla åldrar, genom en bladbeklädd pelare, är imponerande. Och tacka vet jag traditioner, för hade någon stackare kommit på idag att han skulle resa en hög pelare och klä in den med blommor och blad, och därefter dricka sig redlös för att tillslut dansa och imitera grodor runt denna stång, hade psyket inte varit långt borta för denna stackare (förmodligen maria pool och AA-möten också). Midsommar är en av våra bästa traditioner, och inte fan är det lång tid kvar. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0