Jag är sämst.

Jag har massor med tankar, men orkar inte skriva ner dom. Bah. Värdelöst.
Sanne har fyllt år sen sist, Mickis också, Kenny också, Lena också. Grattis alla.

Prov idag. Jag var arg på provet, mycket arg. Skitprov. Fast det gick.. haha, tänkte skriva okej. Det var inte sant. Det gick skit egentligen. Var bara arg. Skrattade hysteriskt åt mina egna svar, känns stabilt. Icke.
Den som inte drar på munnen när jag visar upp mitt ekonomiska kretslopp har seriöst fel.
När svaren tog slut i mitt huvud la jag ner stor tid på att måla skorstenar på husen i mitt kretslopp, seriöst, ohja.
Somsagt, mycket arg på provet. Eller, egentligen på själva ämnet.

Nationellt prov i Svenska i morgon. Känns sådär. Gillar svenska. Har läst det man ska, så det känns okej. 70 minuter kan bli drygt men det får funka.

Snart är det kryssning, 1 april drar vi till Tallin. Jag, baby, Johanna och Elling. Ska bli hysteriskt roligt att göra något ovanligt, inte varje helg man åker på kryssning. MS Viktoria. Vi skulle åkt Romantika men fick omboka, det gör inget, för enligt sidan är båtarna lika. Kareoke och disco på båda iallafall. Vi behöver inte mycket mer för att roa oss. Sprit också. Kanske mat, fast kall kebab är skiten, inte sant raringar?

Snart åker jag till Island också. En dröm kommer gå i uppfyllelse, hur känns det? Underbar. Jag har drömt om att åka dit i ca 8 år. Blå Lagunen, hästar, sprit och surhaj. Ni hör väl hur underbart det låter? Retorisk frågor verkar vara genomgående tema idag. Underbart, inte sant? (mohaha)

Snart har Sarah varit här en månad, tiden har gått så fort att jag blir rädd när jag tänker på det. Just nu sitter vi och lyssnar på Disneylåtar och klurar på vilken film vi ska se, eftersom bara skit visas på de kanaler vi har i detta tyska hushåll där majoriteten av kanalerna är tyska med dubbade filmer. Hippt? nah. Alla snubbar vill ju va en katt. Kattigt? Mjau. ;>

Imorgon ska jag göra min köksläxa. Jag ska, japp, imorgon SKA jag göra min köksläxa. SI, ja, da, yes, jo osvosv. Jakande, jag ska. Jag måste. Kvällsöppet på torsdag så då lär jag inte hinna. Dom ville dricka öl, då vill jag ha med mig Sanne. Annars är det inte roligt. Men vi får se hur det blir med det. Pengar börjar bli ett problem igen efter ett par veckors oberonde. Födelsedagar är skiten. Haft pengar. Hela tiden. Underbart. Druckit utan tankar på det. Jag måste spara. Ska ha minst 2000 med mig till kryssningen. Och måste ha pengar efter, för jag måste köpa alkhol till påsklovet, då mor och far är i italien. Då lär det bli krog,  fest och fylla. Ett helt hus, som ej står till förfogande för fest, utan som hotell. SOVplats, inget annat. Tänker inte återuppleva påsken för två år sedan igen. Eller gärna, men inte i mitt hem. TACK MEN NEJ TACK. Det var otroligt roligt, men inte här, någon annan, Michelle? Han har ett mysigt hem, tycker jag. Samma sak som här, fast där. Fast utan trasiga flaskor på stengolv och uppbrytna dörrar då? ehe ;>

Jag saknar folk. Jag saknar närhet, kanske. Jag vill handla möbler som sagt. Jag vill vara nördig och kräkas på sötheten. Jag har det sötaste jag kan få i mitt liv och är ändå inte helt nöjd? Jag vill visas upp. Jag älskar min baby något så otroligt mycket. Och fick jag välja på möbelshopping eller henne skulle hon alltid gå i första hand. ALLTID. Men jag vill shoppa också.. shoppas och kräkas.. och visas upp.

(allt är metaforiskt)

Film och telefondags. Tjing och tjoho. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0