ESC - Eurovisionsuckycontest.

Plåtniklas, sinnesförvirrade flygvärdinnor, N-syncwannabes & en operasjungande Ursula?
Att man lyckas få med så mycket skit, i samma tävling, är riktigt imponerande.
Nog för att jag gillade låten (inte personen, som förövrigt liknade Lotta Bromér ngt enormt, och inte heller framträdandet, men låten) så är jag fortfarnade impoinerade över att en silverklädd transa som inte kan sjunga lyckas hamna på silverplatsen, imponerande med snudd på tragik, herregud. 



Hade Lotta stått i samma pose, hade ingen sett skillnaden!

image13


Idag ska jag, jag ska, alltså tänker jag inte gå och lägga mig innan mitt rum är städat. Jag måste. MÅSTE, det ser helt förjävligt ut.. Jag mår nästintill illa för att det ser så ungkarls/fjortissnuskigt ut här inne.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Desso

Jag gillade den silverklädda transan :(

2007-05-17 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0