Slightly Stoopid.

Nytt favorit band. Min sverige-period är dock inte över, men slightly stoopid har smygit sig in på ett hörn. :>

Ombeddes idag att skriva fem egendomliga saker om mig själv och tänkte, mest för att ha något att skriva, eftersom denna dag har varit totalt meningslös, skriva dem här med. Jag skrev;

1. Jag äter ananas fast jag inte tål
2. Jag älskar spenat
3. Jag hatar kroppshår
4. Jag onanerar till scrubs
5. Jag älskar när folk biter mig i bröstvårtan

Inte mycket att säga om saken. Min spexiga sida har inte vaknat idag så jag orkade inte spexa till det överhuvudtaget och skrev bara det som föll mig in som inte verkade helt normalt.

Min bror har en tysk utbytesstudent på besök, han är rätt trevlig, men lite geek.
Han heter Marcus och jag förstår inte riktigt hans dialekt.

Jag blir mer och mer farscinerad av dig, även fast du då och då skrämmer mig, slutar du inte locka mitt intresse. Det är det som gör dig så speciell, du är inte som någon annan jag träffat. Inte på långt vägar.

Jag saknar baby, får dock träffa henne i morgon. Längtar som satan. Ska även sitta barnvakt i morgon kväll, mindre kul, men.. man ställer väl upp.

Nu ska jag lyssna vidare på mitt nya favoritband och skriva klart mitt arbete om Vodka.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0