Tacka gud för rödvin!

Mamma kom hem. Jag höll andan.. (inte för att hon luktade gammalt vin och vitlöksbröd utan för att jag var spänd) hon gick fnissandes (vad hon fnissade åt var oklart) upp på mitt rum för att titta om jag städat. Hon tittade in, såg helteckningsmattan av kläder, vände sig om och sa "Ska du inte ha kvar den här?" hållandes i en av mina 6 fleacetröjor. Ha, nej, icke, aldrig, jag har sparat två, svarade jag. "Jaha.. ja.. vad fint du städat!" Sen pussade hon mig i pannan och gick och la sig.Tack gud för att du skapade rödvin.

HEJ BÖGBARN!

Jag borde sova, fast smörejer in mig nu. Fett brun. Tack du kvinna som sprayade min nakna kropp solbrun.
Jag ska nog ta det lugnt en stund till, sen smörja lite, sen sova.

Tjingeling. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0