"Vad har hänt med scrubs nudå?"

Jag måste ta reda på priser osv ang utökat kanalutbud.
Idag när jag hade lagat mig en kuldinarisk lunch bestående av 2 stekta ägg, slog jag mig avslappnat ner framför tvn, satte på tvn och upptäcker att på TV3, TV4 och TV6 är det sport, vilket jag inte finner spännande, på SVT2 var det testbild och på SVT1 var det någon politisk debatt eller liknande. Jag var varken upplagd för sport, politik eller myrornas krig och zappar hysteriskt vidare, även fast jag vet att vi inte har några fler kanaler och finner till min lycka Barnkanalen. Lutar mig lugat tillbaka och tittar på ett kunskapsprogram för barn som handlar om ödlor. Efter ungefär 4 sekunder inser jag hur svårt jag har för barnprogram och efter 17 sekunder har jag förtärt min lunch och reser mig snabbt och går.
Slutsats: Man måste minst ha 10 kanaler för att kunna äta en fridfull lunch.

Jag dricker te nu. Igår funderade jag på hur te stavas, om någon vet 110% säkert så hör av er.
Te, té, The, Thé. Jag vill alltid skriva the, men har fått för mig att te är det rätta att skriva, jag är hemskt osäker och förvirrad, känner mig lite som storbritaniens bidrag i esc - helt fel.

Just nu sitter jag även och funderar på vart parlamentet är, brukar inte det gå på söndagar (har velat stava det med två d hela dagen. -.-) vid den här tiden? Just nu kollar jag på kortväxta som håller på och gör tester för att få skaffa barn. Det är iofs en trevlig dokumentär (och jag bara älskar när engelsmännen säger "little people" till kortväxta) men jag hade sett fram emot parlamentet. Aja, saksamma, får sätta på en DVD.

Jobb i morgon, uttråkande as hell. Jag saknar Sanne jättemycket, jag avskyr när hon är sjuk och ifrån mig, det värsta som finns. Allt känns som alkoholfria drinkar - helt värdelöst. Usch, hoppas min baby blir frisk snart.

Jag har en nyfunnen vän vid namn Jonathan. Han är hemskt trevlig och han gör mig sådär, glad.
Ville bara nämna honom här.

Tjingeling.
SANNE ÄR DET BÄSTA JAG VET.


Kommentarer
Postat av: Desso

TE!

2007-05-17 @ 12:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0