Chock.

Hela svenska folket verkar vara i chock för att Daniel lämnade
idol igår. Ingen verkar förstå varför han åkte ut.
För att ni inte rösatade, ärthjärnor!
Kollade på ett klipp när "juryn sågar Anderas"
(önskade att de gjorde det bokstavligt, la hans styckade kropsdelar
i en pappkartong och skickade den till.. landet längst ifrån sverige.)
Efteråt försöker iallfall Andreas försvara sig själv och påstår att
ingen kan sjunga låten lika bra som han gjorde.
Tänkte nu lista upp ett par personer som skulle kunna göra det, som inte
är färdiga artister.

1. Daniel
2. Amanda
3. Marie
4. Sanne
5. Matthias

6. Peter Jihde
7. Kirsti
8. Linn
9. Jonathan
10. Alla personer som medverkat i Idol-finalerna genom åren, förutom Sam.

Deförstnämnda fem sätter jag min högra arm på gör det bättre än andreas.
Och jag sätter min vänstra arm på att alla gör det med mer känsla än andreas.
Vill också poängtera att jag är hemskt rädd om mina armar, är en viktigt del i mitt yrke.

Jag blir upprörd.
Jag hatar att blogga om idol.
Känns mainstream, men herreminhögerarm, Vinnaren av idol 2007 har åkt ut.
Kul, om Amanda ryker nästa vecka eller inte vinner, ska jag aldrig mer flytta
tillbaka till Sverige.

Som vanligt är min blogg med en smula överdrift, men min poäng är densamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0