Dag.

Världens värsta morgon.
Vaknade av att polackerna i vången över dammsög.
"Imorgon ska jag gå upp klockan 6 och dammsuga taket" var min första tanke.
Om jag gör det, återstår att se.

Är på mycket bättre humör nu.
Fått i mig frukost och både pratat med Sanne, pappa och Johan i telelfon.
Känns alltid bättre när man har haft konakt med hemma.
Ska tillbringa dagen på rema 1000 och inhandla mat och onödigheter
för min karls pengar. Han lämnade sitt visa-kort till mig i morse.
Hemskt okej, jag älskar pengar, framförallt någon annans.
Men med risk av girighetsslag i gärnan funderar jag på att skriva en inköpslista.
Om jag sen följer den till punkt och pricka kommer jag inte att slösa för mycket.
Helt okej. Även fast jag inte trivs med att gå runt med en lista med saker jag måste köpa.
Älskar spontanshopping, bland det bästa jag vet.

Ska ta klart min frukost, avbröt den när Sanne ringde.
Har halva knäckebrödet kvar och säkerligen en del juice.
Jag älskade min frukost och eftersom jag är fruktansvärt nöjd med den,
ska jag skriva upp här, vad det var. *harklar mig*

1 glas granatäppeljuice inhållandes granulater.
2 möllers total
1 skiva havreknäckrebröd med ost och gurka.
1 skål melonyoughurt med energimüssli
1 clementin
1 kopp te.

TADAAAAA!
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0