WorkWork,

Jobbet om en halvtimme.
Chillat hela dagen.
Gjorde frukost åt min karl, belönades med att
jag fick ligga i hans famn och se hela Terminator 2.
Tack!

Har egentligen allt för lite tid för att sitta här.
Ska hinna till butiken innan jobbet och köpa
cigaretter åt mig karl.
Hoppas det är den där oförskämda pojkspolingen som
sitter i kassan idag igen,
han som tvingade mig att rota igenom hela jackan efter
mitt legg, medan han satt med ett välbelåtet flin
och var råsäker på att jag var under 18 och bara
letade i fickorna för att ursäkten
"nej, jag måste ha glömt det"
skulle vara mer trovärdig.
När jag sen tillslut körde upp legget i ansiktet på honom
och skramalde ihop 66 kronor i småmynt för att ha råd
såg han inte lika belåten ut längre.
Idag ska jag betala med en sedel och ha legget i handen.
Sen ska jag tvinga honom att titta på det, även om han inte vill.

Dessutom har vi ingen öl hemma.
Fail.
Får se hur det går ikväll.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0