2 chockerande bilder.

1:

Jag badar i det norska ishavet 10 cm ifrån en livsfarlig brännmanet
med 50 meter långa, nästintill dödliga trådar.

(Nej, det är inte min far som är brännmaneten)

2:

Denna bild chockerar förmodligen mest de som känner mig lite
bättre än ytligt och nakenfixerat. Folk som känner personen på insidan
vet att detta inte är en vanlig syn. Jag är iofs väldigt ofta i närheten av bollar*
men aldrig på det här sättet.


*byt ut o mot a.*
**Enbart för otroligt trögfattade människor.

Snart ska jag, min karl, Mor och Far ner på Big Horn Steak House och äta middag.
Jag ska beställa 400 g av det dyraste köttet och alla extra tillbehör. Bara för att
jag inte betalar. Mucho Sweeto.

Hörs sen my loves.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snälla kan du inte förklara i detalj hur du menade med bollar, jag förstår ingenting, ** stjärnor gör mig lätt förvirrad och vilsen i navigeringen.. :(

2008-08-04 @ 22:02:38
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hah, vad SNUSKIGT, nu rådnar jag. :)

2008-08-04 @ 23:23:08
URL: http://skinfiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0