Jul.

Om en timme cirka är
det julafton och jag sitter hemma
hos min karls föräldrar och försöker
övertyga mig om att julen är lika mysig
och värdefull oavsett vilket land jag sitter i.
Saknar familjen otroligt nu, men om ca 3 dagar
får jag omfamna dem igen.

Vill tacka min underbara bästa pojkvän
som alltid är helt totalt superunderbar mot mig.
Jag älskar honom från djupet av mitt hjärta
och kan knappt vänta till den 4 juni 2010.
Han gör julen borta från familj och vänner
så mycket lättare. Min underbara pus. <3

Nu ska jag sova och låta julkänslorna komma.
*håller alla tummar för snö, än finns det hopp*

Adjö.


Btw, vem har sockertoppar i asfula godisskolar? Ankor förmodar jag..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska oxå fira jul hos min killes päron. Inte nog med att det är jobbigt att umgås med sin egen familj en hel dag, nu måste jag göra det med någon annans :P God jul!

2008-12-24 @ 10:34:46
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0