Goddag.

Jag fick frukost lagat till mig idag igen.
Tror jag ska vara sjuk oftare.
Min karl tar hand om mig som en liten fågelunge.
*kvittrar*

Känner mig lite bättre idag, hostan är dock kvar och
stör mig på nätterna men febern (om jag nu hade det)
är borta, tror jag, min karl har proppat i mig c-vitamin
och hostmedecin, tror nästa han har pratat med Oma för
att få tips, känns lite deja vu känsla. Från när jag var liten
och sjuk hemma hos Oma, världens bästa Oma.

Idag ska Nina få slinga mitt hår. Jag är så snäll.
Fast först ska min karl få ta hand om mig mera.
Duscha mig, massera mig osvosv.

Jag tror jag ska låtsas att jag är handikappad.
Så får min karl vara min vårdare.
Sweet att han en egen vårdare.

Nu ska jag öva på min förlamadelook.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

fusk å slippa laga frulle ju!

2008-07-23 @ 13:18:47
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kräver bild på förlamadelooken! Känner på mig att det kommer bli hett det här...

2008-07-24 @ 22:07:36
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0