Live from Kos.

Jag vet att jag ar saknad och att ni tycker jag borde uppdaterat mer.
Men mina dagar har varit allt for upptagna for att jag ska ha kunnat
ens haft tid att ta mig till ett internet cafe.

Jag har sovit storsta delen av de ljusa timmarna pa dagarna
och natterna har spenderats pa den intima, spritfyllda barstreet.
Ikvall ar nastsista kvallen, halsen ar uppsvullen, ryggen varker
och solbrannan svider lite i ansiktet, efter jag somnade
ute vid polen tidigare idag i ett forsok att bli lite brun.
Snart ska det duschas, groggas, sminkas osv for att sedan,
vid tolv snaret rora oss ner och ta en taxi de 5 minuter det
tar att ga fran hotellet till barstreet.

Tva veckor med sex on the beach och redbullvodka gor att langtan
efter nagot annat ar stor. Forsokte med strawberry daquri (? ack sa fel det ser ut)
igar men det resulterade i att nar jag borstade mina vackra tander
spottade jag rosa. Och jag gillar inte rosa. Darfor ar mitt storsta
problem just nu att bestamma vad som ska drickas ikvall.
Och aven om jag ska spara mitt tequila drickande tills i morgon,
som en helfestlig avslutning. Springa naken pa barstreet kan vara festligt..

Nasta uppdatering blir pa sondag.
Hall ut mina sma kycklingar.

Adjo.

Kommentarer
Postat av: joel

Skönt att höra att du håller ställningarna precis som det förväntades...



och varför bryta en tradition, red bull vodka är ju nästan en lika stor klassiker som öl..



fast äckligare och sämre...



hmm, du kanske borde dricka öl?



vi will expecting dig back soon

2008-07-17 @ 09:33:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0