Alltså.

Jag har suttit vid min brors dator ett tag nu.
Om mamma undrar så packar jag förfullt.
Hursomhellst, det jag skulle berätta var att ett äldre par,
har promenerat förbi mitt hus 5 gånger den senaste halvtimmen.
Jag känner mig hemskt utsatt.
Bör kanske inte sitta naken i ett fönster som har full insikt från vägen.
Saksamma.

Imorgon åker jag hem till Norge igen.
Ska bli skönt. Inte att åka bil i 14 timmar
och inte heller att lämna alla vänner och kära sverige,
men på ett sätt så trivs jag oerhört bra hemma i norge.
Med min karl (mucho love) och lägenheten där
jag kan göra precis vad jag vill, hela tiden.
Och till saken hör också att jag blivit så bortskämd
med att ha karln runt mig hela tiden att jag saknar honom
när han inte är här. *pekar bredvid migsjälv*

Nu ska jag packa och städa klart köket från gårdagen.
Kvällen igår var otroligt lyckad.
Bjöd favorittjejerna Sanne och Ellinor på trerättersmiddag
och Sanne fick sin något försenade 20 års present.
Den uppskattades och det var bra, jag gillar att ge bort saker.
Även om jag ibland kan bli lite för.. ivrig. haha.

Yeah, plikten kallar. Askuuungeeeeeen!
Adjö.

image101

Kommentarer
Postat av: Alinne

haha men gud vad läskigt ;) du får nog kolla upp det där paret ;)

2008-03-19 @ 14:56:05
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Åh synd! BUT WHAY a Kanin?! Haha dem är ju såååå tråkiga! vilken djuraffär va de. haha =) jag har slutat rädda alla djur i världen nu =)

2008-03-19 @ 17:48:41
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0