Citat.

"Resten av kvällen/natten spenderas i olika mer eller mindre bekväma ställningar i försök att sova.

Ingen lycka dock, och mitt huvud känns just nu som om jag intagit hundratals öl samtidigt som jag läst blondinbellas blogg." - Joel


"..Vad är dom avundsjuka på ditt efterblivna jävla råtthelvete? Det måste ju vara något katastrofalt jävla fel på dig eftersom att du skriver som en jävla telefonautomat. Du hävdar att Katrin har en egoblogg. VAD FAN HANDLAR DIN EGNA JÄVLA BLOGGJÄVEL OM?!

jag blir rosenrasande (hej 1998). nu ska jag letar upp den där lilla jäveln och förgöra honom till en liten blöt fläck." - Anton


"Jag hatar homofober, hur folk kan påstå att det är äckligt med analsex när alla har en G-punkt i rumpan, det är inget homosexuella har hittat på utan det är så, kroppen är skapad så. Och folk som gör skillnad på lesbiska och bögar kan ju skjuta sig själv i huvudet, det är väl ingen skillnad om jag slickar fitta eller om en killer suger kuk?
Fan vad jag hatar homofober! Jävla bögfittor.. ehm.. fan." - Jag, full som ett as och okapabel till att hålla migsjälv lugn.


"Jag känner mig lika påhoppad som en sälunge bland kinesiska valfångare!" - Sanne


"Det är sant Ronny var med. Föresten är han ingen riktig man.Sen tyckte jag atthans pappa är snyggare. Han var också med i kabin banan" - Pappa om Peter Siepen med far.


Jag älskar klockrena citat.
Np: Looptroop - The Building  - Tack anton.


Kommentarer
Postat av: joel

HAHAHA! *ASG* Fy fan va kul... en hel hoper klassiker...

Och jag måste pröva det där med sopsäckspool... det är ju också asball...

nu ska jag sluta berömma, men åter igen Underbart, helt underbart...

2008-03-04 @ 23:15:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

äääh, du ska se att om man bara är tillräckligt enträgen så går det...

allt går med våld, vilja och vaselin :)

2008-03-05 @ 00:27:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

Tack.. ja jag är helt avslappnad... ibland är jag bara så sexig att jag skäms...

2008-03-07 @ 01:55:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jessica

när jag blir stor ska jag bli citerad!

2008-03-10 @ 14:30:00
URL: http://gummeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0