Doktorer och Sanne 20 år.

Jag ska till doktorn och kolla upp ett födelsemärke idag.
Jag har bara ett litet problem.
Födelsemärket är borta. När jag skulle klä på mig idag, var det borta.

"Hej, jag hade ett födelsemärke jag ville kolla upp, men det är borta nu. Kan ni hjälpa mig med det?"

Vad ska dom hjälpa mig med, leta?
Jaja, den tiden på dygnet, den sorgen.

Idag fyller min bästa vän i hela vida världen 20 år.
jag ska slänga upp en bild på henne, dagen i ära.

image73
















Sanne och Johan, 17 mars 2006.

Har en känsla av att hon drack bacardi breezer watermelon den kvällen. <3
För att få en riktigt nostalgitripp slänger jag upp ett kort på mig själv som 17 åring, från samma kväll.

image75















Fett glad emounge, 2006.

Och för att stilla mitt dåliga samveta att jag inte bakat någon supertårta till Sanne iår så lägger jag upp en bild på tårtan jag bakade när hon fyllde 18.

image76
Skitsöt hitlerkanin, 16 mars 2006.


Vilket helfestligt inlägg det blev.
Med massor av bilder.
Återigen, Grattis daling, jag älskar dig mest av allt i hela världen. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va fin =)
Hur mår du då? Borta i norge, du har inte lust att ta tåget över gänsen en liten bit och träffa din super trevlig gamla vän sandra som kan laga värsta fina middagen PLUSS att jag får gå på systemet =)

2008-03-17 @ 13:40:28
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: joel

wehej! vilka uppdateringar, tårtor, födelsemärken och en skäggig kanin?

ojojoj, här har jag ju att läsa hela dagen ;)

haha

2008-03-17 @ 21:38:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0