Godmorgon Norge.

Jag har sovit jättegott inatt.
Såpass gott att jag vaknade med kramp i käkarna.
Jag är fortfarande i ett stadie där jag
gnisslar tänder om jag sover för djupt.
Sitter alltså nu och väntar på kaffet och stretchar käken.

Vet inte om det blir Bingo idag, eftersom alla inte kan närvara.
Dagens planer är iallafall:

  • Vakna
  • Äta frukost/klä på mig
  • Gå ner till byn, besöka banken, apoteket, systemet&matbutiken
  • Förbereda mig mentalt
  • Bestiga världens högsta berg
  • Städa klart lägenheten
  • Ta reda på om det ska spelas bingo eller inte
  • Om inte, börja dricka alkohol
  • Om ja, börja dricka alkohol
  • Äta mat

Är kanske inte riktigt i den ordningen, men ungefär.
Nu ska jag spela kabal tills kaffet är klart.
Adjö!


Kommentarer
Postat av: joel

gedigen plan.. haha

speciellt delen med... alkohol!! jag sympatidricker en flaska absolut och ejjfk dfj k fdkm dkm dlkm d
d
sf
d
fd
öööh
*ramlar ihop på tangentbordet och spyr.. lovar att aldrig mer dricka och får en uppenbarelse om hur jag ska vandra till övertorneå och röka fredspipa med en same vid namn kurt*

2008-03-03 @ 11:04:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0