Gulrandigt.

Middagen med robin igår var mysig.
Jag åt upp nästan en halv portion kyckling.
Och lite ris.
Jag ser mig själv på bättringsvägen eftersom jag igår åt mer
än vad jag gjort de senaste två dagarna sammanlagt.

Robin: Undrar vad som hade hänt med våra liv om det hade hänt något mer den kvällen?
Mikaela: Ja, allt kunde sett helt anorlunda ut.
Robin: Ja, tänk att något så litet kunde gjort så stor skillnad.
Mikaela: Ja, tänk att din lilla, lilla snopp kunde gjort så stor skilland.
Robin: *nickar instämmande* ... Vänta, hahahah, den är inte liten!

Jag känner mig hungrig, tror jag.
Det måste vara ett bra tecken. *målar röda kryss i taket*

Blondinbellas framträdande i debatt igår gjorde min torsdagskväll fullbordad.
5 i tio kröp jag upp i sängen, la mobilen på laddning eftersom att jag visste
att sanne skulle ringa och debattera debattprogramet senare och hade en stor
kopp te i famnen.

Det jag nu har fått ut av blondinbella, som jag förstår är hennes viktigaste åsikter är;
"Jag tycker det är kul att shoppa!"
"Jag shoppar för ett par tusen, kanske tio i veckan.. månaden!"
"Jag tycker det är kul att shoppa!"
"Man mår bra av att shoppa!"
"Jag tycker om att shoppa för man får gå och längta efter något,
inte för att jag längtar så länge, kanske ett par timmar eller så!"
"Jag tycker det är kul att shoppa!"
"Jag är en bra förebild och hjälper folk med deras självförtroende, för jag tycker det är kul att shoppa!"
"Alla borde shoppa!"
"Jag tycker det är kul att shoppa!"
"Shoppa?"
"Jag älskar att shoppa!"
"Shopping!"

Somnade gott efter det, vill jag lova.
Sov säkerligen med ett leende på läpparna.

Jag har en gulrandig herrtröja på mig.
"Jag tycker det är kul att shoppa!"

Adjö!

Kommentarer
Postat av: joel

hehe.. filmen var gjord med mycket eftertanke ;)

och det är skönt att se en person med samma fascination för hur denna så otroligt korkade människa blivit så stor....

är det därför hon är stor? är hon som en exotisk papegoja på zoo? eller kanske snarare en grön gris...

och din väninna ... hahaha.. fan va kul

2008-03-14 @ 11:15:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

att du ens behöver fråga... suck... det är ju en klockren komplimang...

alla vet vi ju att kvinnor blir grymt mycket snyggare efter att man druckit lite...

så om någon säger, såhär kan man se ut om man dricker.. då betyder det att man blir snyggare än vad som är nyktert möjligt...

och varför skulle någon vilja råna en ful brud?

DUH!

hahaha.. härligt att du är tillbaka ;)

2008-03-14 @ 11:29:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

HAHAHA...

nej, inga nyp i kinden... det är det bara fula fattiga brudar som får.. något kul ska dom ju ha...

måste käka, min mage kurrar som en björn på ... öhm....(när fan kurrar en björn)... en jävligt hungrig björnmage helt enkelt...

2008-03-14 @ 11:35:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hahaha...

fast jag e alltid hungrig, trängde just ner två rostade mackor, tre pannkakor och lite te...

och inget hände, magen är lka tom..

antingen är min mage ett svart hål eller så har jag en jävligt glupska mask i magen typer...

2008-03-14 @ 12:25:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Anela

Blondinbella, en av Sveriges jobbigaste människor!

2008-03-14 @ 13:04:43
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se
Postat av: joel

Hahahaha....

Tack

Absolut dagens feel good kommentar ;)

Och för att dra min snabba livshistoria..

född i luleå, flyytade till styrså, sen donsö, sen göteborg, sen koberg, sen sollebrunn, sen stockholm, , sen portugal, sen alingsås och nu hit...

Så det blir drygt jobb att lära känna alla... men trevligast är man i sundsvall..

jag har aldrig mött någon från sundsvall som jag inte tyckte om..

dit ska jag flytta någon gång :)

2008-03-14 @ 13:05:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hahaha på dig själv du... men snälla lilla mikaela, här händer det inte mycket med uppdateringar!!

2008-03-16 @ 00:01:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

jaja.. jag förlåter dig då ;) du har ju din ålder att skylla på ;)

rynkis!

2008-03-16 @ 21:29:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0