Kalaskula

Jag ska börja filma mig själv.
Påsåsätt kommer jag aldrig ha problem att minnas dagen innan.

Jag har dock för mig att jag inte kände mig så berusad igår?
Tydligen.. har en stor lucka, men hoppas den kommer tillbaka under dagen.
Hjälpte dock att läsa min egen blogg, kommer ihåg min
debatt (med mig själv, alla andra lyssnade och jag predikade)
om förtryck och om homofober, jag var så arg att jag skakade, vill jag minnas.
Minns också att jag ville strypa och kasta ut birger, bara för jag fick för mig
att han röstade blått. Har en svag aning om att jag senare ville ligga med
Birger för att Ole-Gunnar var elak. Jag vaknade dock upp i min egen säng,
bredvid min egen karl, så det är nog inga problem. :>

Jag är hungrig som ett as.
Undrar om vi har något ätbart hemma.
Rättaresagt, något ätbart som jag slipper stå vid spisen i timmar för att åstakomma.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0