Menysmakning.

Har varit nere på jobbet och smakat igenom nya a la carte menyen.
Blev riktigt bra tillslut. Tror jag.

Fyfan vilket psykojävlagäng jag jobbar med egentligen. <3

Läste ett mail från min moster nyss.
Det var ett bifogat bildspel.
Kvinnor behöver fyra djur.
En jaguar i garaget, en mink i garderoben, en hingst i sängen och en åsna som betalar alltsammans.
Vadå, ska åsnan betala för en manlig hora varje kväll då?
Eller pratar vi om åsnehingstar?

Jag är tillsammans med en hamster, och det klarar jag mig fint med.
Leder då till frågan om jag inte är normal?
Jag vill varken ha en sportbil eller en minkpäls.
Jag klarar mig med motionscykel och nikebyxor.
Nevärderar jag mig själv? Skulle jag bli lyckligare om jag kunde gå
iförd päls dom få metrarna till jobbet? Skulle jag må bättre om jag hade en
sportig bil i garaget och en man med 40 cm kuk som kan penetrera mig i 18 timmar i sträck?

Jag tror faktiskt inte det, och om detta gör mig onormala, så tackar jag gudarna
för min onormalitet. Inte för att jag tror på gudar. Men hade jag gjort det hade jag tackat dem.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0