Np; Brick & Lace - Love is wicked.

Nu jävlar.
Jag har gula händer.
Det ser ut som jag istället för rullat cigg med pekfingrarna
använt hela handflatan. Fallet har iofs inget med tobak att göra.
Snarare 140 hungriga högerpartister som ska ha morot som
kvällens grönsak på hotellet. När jag fick reda på att det var
högerpartister jag serverat hela dagen, hade jag lust att spotta
i maten, gå ut i matsalen och moona och sedan springa runt
med ett rött band runt huvudet och skrika VÄNSTER VÄNSTER!
Gjorde inget av ovanstående, men lusten fans.
Men lust finns det i stort sätt alltid.
Det är absolut dagens diss, högerpartister.
Hala jävlar.

Nej, jag är inte öppen för en politisk debatt, jag orkar inte
sitta och argumentera över internet. Är du högerpartist
behöver du inte ta åt dig heller, jag har massor med blåa vänner.
Min världsbästa bror bla, det gör inget, inte erat fel. Sötnosar!

Dagens hiss är Sannes nyhet.
Den katigoreras också som dagens nyhet.
Och som dagens bra-het.
Bra-het är ett ord, trust me.
Sanne har hittat sin utbildning, figursydd efter hur hon vill ha det.
Hon slipper stressa igenom kurser innan ansökningsdatumet
och får trots det plugga och sedan söka jobb som det hon vill.
Jag kan inte tänka något som kunde ha gjort mig gladare idag.
Jag blev lättad, överlycklig och att pantmaskinen på Rema1000
var ur funktion när kön väl var slut, verkade inte som en så stor deal
efter hennes samtal.

Jag känner för att bränna en skiva, med Love is wicked enbart, ca 20 gånger
efter varandra, pumpa på högsta volym och dansa egenlärd magdans,
eller möjligen salsa.

Jag sitter och överväger vad jag ska äta till middag.
Om jag ska orka laga något eller om jag ska gå ner till
jobbet och äta köttgryta. Köttgrytan lockar inte, åt den till lunch.
Den var iofs jävligt god, men är inte så mycket för att äta sammasak
till lunch och middag.

Varför ska man fria på skottdagen?

Om man ska ta och koka lite pasta kanske?
Eller onanera, som man säger i folkmun.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0