Sambo

Jag: Kan du tvätta duken i köket i nästa maskin?
O-G: Har vi en duk i köket?
Jag: Ja, jag köpte den innan jag flyttade hit så vi skulle kunna ha den i vårt gemensamma hem!
O-G: Har vi en duk i köket? vardå?
Jag: *suckar*
O-G: *går i köket och ser sig förvirrat omkring* JAHA DÄR!
Jag: ja.. *suckar*
O-G: Men.. jag har inte tänkt på den, den ligger ju under alla spritflaskor *ger spriten en öm blick*

..senare

Jag har lagt en annan duk på samma plats.
O-G: Men.. vad fint det var med en duk där under!
Jag: Ja.. att vi inte tänkt på det tidigare!!!!!! *überironisk*
O-G: nej, det var dumt.. det var verkligen jättefint.

Oh, jag älskar mäns öga för detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0