Strömavbrott.

Imorse när jag vaknade var det strömavbrott, igen.
Svinkallt i hela lägenheten och jag var bara tvungen
att smyga in i sovrummet igen och väsa "äääälskling, kan du fixa strömmen?"
varpå jag fick ett chockat, panikslaget ögonkast från min karl
och när han insåg att det var jag som väckt honom och inte
polska maffian som kidnappat honom medan han sov,
lugnade han snabbt ner sig och gick upp och fixade,
mm, I love my mr handyman. ^^

Hårfärgningen igår blev fail.
Lite mörkare i utväxkten, annars samma färg.
Dock inte samma skarv längre.
Whatevaah. Råläcker är jag hursomhellst.

Nu ska jag kolla mina mail, sen väcka kaninen.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: joel

fan, det låter ju nästan mer underbart än här ju ;D

har skola imorgon så då vinner du definitivt :D

2008-03-26 @ 09:57:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0