Åh, underbara dåtid.

Jag tänker tillbaka igen;

*Suddiga bilder av överförfriskade hästmänniskor på ett tillfälligt dansgolv.
ljummen cider till minderåriga och överfulla bajamajor*


'konversation genom väggen på två bajamajor'
p3"Elsa.. sitt inte sådär"
p2"Va.. hur då?"
p3"du vet sådär.. du kommer somna då"
p2"hur kan du vet att jag sitter sådär" *halvpanik i rösten*
p3"Jag bara vet det.."
p2"Ser du mig?"
p3"Nej.. men jag sitter också sådär"
p3"Fyfan.. jag kommer somna snart!"
p2"mm.. jag med"

*ännufler suddiga bilder på leriga fötter, kondomrekomendationer
och nersläkta tävlingsplatser*


'konversation mellan två människor som nyss träffats'
p4"Mm.. men du, ska vi gå till läktaren en stund?"
p1"Men.. det är ju inga tävlingar nu!"
p4"Ehm.. nej.. men det är lite avskillt.."
p1"Men.. Det är ju inga tävlingar nu, mitt i natten!"
'en tredje person kommer springandes in i samtalet'
p3"Svinto! Du måste använda kondom!"
p4"Mikaela ...."
p3"Ja.. jag var tvungen att säga det, annars dödar Kungen mig."
p1&p4"............."
p3"Oj.. förlåt, jag ska inte störa! Hej föresten.. ehm.. hejdå!"

'tredje personen tillbaka i ett tält'
p3"Jag sa det till Svinto i allafall"
p2"Tyst!"
p3"men.. hon kommer säkert snart!"
p2"säg inte ett ord!"
p3"Men.."
p2"håll käften, säger någon någonting kommer jag spy.
Jag mår så illa att jag har kväljningar i öronen"

p1 - supersötasockersvenny
p2 - Els the king.
p3 - alls eran jag.
p4 - främmande mansfolk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0