Cravings.

Jag måste till affären och köpa ahlgrens sura bilar idag.
Jag måste, måste måste måste.
Ursäkta, det var min tunga som tvingade mig att skriva ovanstående text.
Hursomhaver, har haft en sjuklig lust att platta håret idag.
Från det att jag slog upp ögonen i morse hade jag lust
att dra fram plattången och platta håret.
Vad är det för jävla craving? Herregud.
Jag måste nog stilla min "platta-håret-hunger" nu.

Jag funderar på att ta vågade bilder på mig själv
och lägga ut i bloggen senare.

Ser ut som solen har kommt.
"Titta.. solen har kommit!"
Ha, letade efter den reklamsnutten på youtube men hittade den inte.
Var det inte reklam för sill?
Hittade den inte, hur som hellst, synd.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0