Godmorgon.

Hag tror inte jag vaknat ännu.
Men när kaffedoften penetrerade min
näsa och jag vaknade av att min karl
inte längre låg vid min sida kännde jag
att det kanske var dags att gå upp.
Ska kanske försöka hinna gör något vettigt
såsom städa eller sola innan jag går
till jobbet idag. 
(Skrev just "innan jag går till jobbet igår!"
Trött? inte alls.. ehe.

Jobbar 1500 till 2300 idag.
Sen får vi se om det blir Party hos Geir.
Måste fixa skjuts i såfall..
Hoppas skjuts kan fixas,
ska ju inte till jobbet förräns
klockan 0800 på söndags morgon.
Kanske måste inhandla alkohol
om fallet blir så att vägen bär oss till Geir.
Äh, det får bli min karls uppgift.

Idag är det 26 dagar kvar till sverige,
28 dagar kvar till midsommar,
41 dagar kvar till kosresan, 76 dagar
till den 6 augusti och 78 dagar kvar
till Winnerbäck.
Det blir en sweet sommar.

Adjö sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0