Ost.

Jag gick till affären för att få insperation till vad jag skulle äta
till middag.

Jag hittade ost. Hushållsost. Svensk hushållsost.
På en affär i västligaste norge.
Svensk jävla hushållsost.

Jag blev så lycklig att jag fick tårar i ögonen,
flög upp till himlen och landade hemma.

Resten av handlandet är som i dimma.
Jag ser bara osten framför, men när jag kom hem
 hade jag köpt bröd, tomater (?), avoccado,
morötter (??), skinka, iste och snickers&cigg till O-G.

Men nu till problemet, som jag insåg efter mitt ostrus.
Jag köpte 1,1 kilo ost. (Svensk hushållsost)
Jag hade ca 1 kilo ost sen innan.
Nu sitter jag här, med två kilo ost och har fortfarande
inget att äta till middag.. Det suger.

Ostfondue kanske?
Smältost med.. ost?
Sy en ost väst och sen äta från min egen kropp?

Jag vet inte.. Jag vet bara inte.

Adjö.

image136
Jag, högt uppe bland molnen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra kväll :)

2008-05-20 @ 20:59:22
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Bra där =)
Fast jag brukar typ bara handla keso =)

2008-05-20 @ 22:25:36
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0