U n d e r b a r t !

kläderna som kom satt som om de var
sydda till min fenomenala kropp.
Jag känner mig så otroligt snygg.
Underbart.

Svängde förbi systemet och inhandlade
3 flaskor tyskt vin och en flaska.. hallonsprit
klingar inte så bra, men det är väl egentligen
vad det är. Galet gott och farligt lättdrucket.
Det blir en bra kväll i morgon.
Nina har lovat att komma upp,
likaså Daniel och Merete. Birger
är självklar och om Jeanette lyckats
klämma ut den lilla varelsen som ligger
i henne kommer säkerligen Morten också.
Sweet.. Antar att jag kommer stå för underhållningen.
Tre flaskor vin i min vackra kropp gör undervärk.
Har dock inte tequila, kanske ett smart drag
med tanke på att det är mina arbetskamrater
jag ska festa med, inte ett gäng överkåta galningar
från Bømlo som har varit mitt sällskap de senaste
festerna.. Har iofs Ole-Gunnar och Birger som går in
i den katigorin, kanske avslutas kvällen i en vild Orgie?
*hoppas i smyg*

(förlåt mamma om du får veta mer än vad du vill)

Nu ropar min ostabila mage att den vill ha resterna
från gårdagens middag, kanske bör lyssna på den
lilla stackaren.

Om jag är på lika bra humör senare kanske det kommer
upp bilder på mina vackra kläder som bärs upp av
min ännu vackrare kropp.

(Råkade även svänga förbi Cubus, där jag ENBART skulle
ha ett bar tights och inhandla två sommarklänningar.
Det gör inte så mycket.. dom var fina.. Jag älskar mig
själv och mitt shoppingvansinne)

Adjö sweeties.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0