Kissie.

Ja, jag läser kissies blogg.
Och jag trivs med det.
Det är ett litet nöje jag har.

Hur som hellst, jag läste igenom hennes kommentarer idag
på ett inlägg där hon skrev att hon var trött på att folk frågade
henne om vad hon gjort med sina bröst för att få de större.

Jag personligen förstår inte hysterin med flickans bröst.
Dom är inte överdrivet stora. Hon har väl normala tuttar med
en bra pusch-up? Skitsamma, inte det som var poängen.

Jag bara älskar den här kommentaren. Jag skrattade så
jag satt mitt limevatten i halsen.

MEN DU HAR JU SJÄLV SKRIVIT ATT DU HAR GJORT NÅGOT MED DOM DET VAR DÅ FOLK BÖRJADE FRÅGA SOM MEST SÅ SKYLL DIG SJÄLV(DU ÄR BLEK!)SKRIV VAD DU HAR GJORT MED DOM DÅ?JAG TROR INTE DU GJORT NÅGOT EFTERSOM MAN KAN SE PÅ VISSA BILDER ATT DU HAR ETT ILÄGG SOM PUSHAR UPP DOM!

Alltså.. haha.. hahahahahaha.. Whats up med "(DU ÄR BLEK!)" ?
Det har ju ingenting med absolut någonting att göra?
Jag skrattar varje gång jag läser det.
Är det ett försök till en diss? Är Blek något nytt negativt ord
som jag inte följt med på?

Jag kan inte sluta skratta..
hahahaha


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe.. inte lätt att va blek säj!

2008-11-18 @ 16:05:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0