Orsaken till mitt tidigare störda förhållande till män.

Jag satt häromdagen och hade högläsning ur
en gammal dagbok när jag pratade i telefon med Oob.
Varje dag var de namedropping på hög nivå av nya
killar som jag var intresserad av, förälskad i, flirtade med eller
bara hade rätt och slätt sex med.

Det var nya namn såpass ofta att jag imponerades
över mig själv att jag faktiskt lyckades träffa, bli intresserad,
bli sårad och glömma så många människor på så kort tid.

Det lät som en dagbok en flicka i första klass skrivit,
förutom att det saknades saker som "dom 10 snyggaste killarna i klassen"
"han kryssade i ja på lappen jag skickade" eller
"hans kompis kom fram och sa att han var kär i min kompis
så nu är jag kär i hans kompis istället". Det var lite imponerande
men på samma gång jävligt äcklande hur jag fakitkst höll på.
Nog för att det var lite återkommande namn, men det var
ett allt för stort antal namn för att det ska vara ett sunt beteende.

Hursomhellst, jag har nu kommit på orsaken till detta störda
beteende. Det är som följer.

När jag var yngre, mycket yngre, så var jag sjuk. Det där lät lite väl
drastikst, jag var bara förkyld, men hur som hellst tyckte min pappa
synd om mig och köpte hem en chokladkaka och en cd-box med
fyra cd-skivor i för att göra sin sjuka lilla 10, kanske 11 åriga dotter
på bättre humör. En av sångerna på denna cd-skiva blev min favorit.
Jag lyssnade på den flera tusentals gånger, lärde mig texten, som jag
dock inte förstog innebörden i förrän senare helt utantill och jag tror faktiskt
att denna låten satte sina spår och undermedvetet påverkade
min senare syn på kärlek och sex.

Jag skyller det dock inte på min far, han är helt oskyldig och
jag vet att han inte tänkte på det när han köpte skivan.
Jag har inte heller tänkt på det, förrän jag idag lyssnade på låten
och faktiskt insåg att det stämmer. Allt föll på plats och det känns skönt
att äntligen ha det avklarat och fått ett svar på varför jag betedde mig som jag gjorde.

Läs bara texten, så förstår ni.

Boys, boys, boys
Boys, boys, boys
Boys, boys, boys
Boys, boys, boys

Sunshines down
So come to town
Set your body free
Hold me tight
My love tonight
Tell me you believe

Everybody, summertime love
You'll remember me
Everybody, summertime love
Be my lover, be my baby

Boys, boys, boys
I'm looking for a good time
Boys, boys, boys
Get ready for my love

Boys, boys, boys
I'm looking for the good time
Boys, boys, boys
I'm ready for your love

Stay around
The sun goes down
Babe I'm feeling right
Take a chance
With love romance
Have some fun tonight


Låten heter Boys Boys Boys och sjungs av Sabrina.
Så om du har en liten dotter hemma, låt henne inte lyssna.
Det kan förvrida synen på någos så vackert som sex, för även den
bästa. Djävulens sång.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0