AC/DC och jobb.

Min karls vän har fått 2 biljetter till AC/DC konsert
i globen den 20 februari. Min karl är så ofattbart
avundsjuk att jag faktiskt inte skulle bli förvånad
om han skadade alla som låg framför honom i kön
om biljett nummer två bara för att få den.
Jag förstår honom, jag hade inte heller tackat nej
till att rocka sönder mig själv i globen tillsammans
med 16000 personer. Biljetterna är självklart
utsålda. Men på måndag ska min karl upp klockan
0800 och förbereda sig för biljetsläppet 0900
till spelningen i oslo. Vi har ju en liten chans iallafall.

Ikväll är det fest. Jag har 4 smirnoff ice, en cider,
en flaska martini asti, 2 liter vitt vin och en flaska tequila.
Jag kommer inte börja dricka innan klockan 23.10 eftersom
jag jobbar fram till 2300. Då kommer jag hem och
alla kommer vara fulla. Jag kommer vara tvungen att
dricka i kapp. Jag kommer däcka först. Förmodligen
utan kläder. Eftersom herr Tequila är ed i bilden.
Det blir en bra, bra kväll.

Sen på måndag kör jag stenhårt. Ingen alkohol på 4 veckor, minimum.
Påminn mig om det nästa lördag.

Gör allt för att försöka få ledigt inom en snar framtid
så jag kan åka hem en liten sväng, se Oobs nya längenhet
och krama mig favoritbästis.
Är även sugen på besök snart. Det var länge sedan.
Fast både Robin och Ellinor pratar om det, så snart kanske, snart.

Nu ska jag ladda kameran och byta om, så jag har
festkläder på mig när jag går till jobbet, så jag slipper
byta om när jag kommer hem. Kommer inte ha tid med det
kommer vara tvungen att dricka.

Hej fyllekväll!
Adjö nykterhet!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

ha så roligt =)

2008-10-11 @ 19:20:42
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ingen alkohol på 4 veckor!!! :O Vad är det jag hör?!!! Va fan, inte åker jag och hälsar om det inte blir någon alkohol :P



2008-10-11 @ 19:34:53
Postat av: Anna

Höhö det är rätt inställning! Se till att pallra dig upp nu och berätta hur det gick!



Och med ingen alko på fyra veckor tror jag vad jag vill om-. OCh vad 17 ska du skriva om här då?!!

2008-10-12 @ 14:25:29
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0