Bränn ponnystallet.

Jag tänker inte erkänna att anledningen
till varför bloggen har lidit av dålig uppdatering
är för att jag varit hooked på "My pony stables 2"
dom senaste två dagarna.

Har blivit ofattbart mobbad för det också, men jag
vet att det bara var av ren avundsjuka, eftersom
Kungen, som var den största mobbaren, senare
uppdaterade sin status på facebook;



Hon vill inte att jag ska bränna ett stall, utan bränna ut en cd-skiva
med mitt underbara hästspel och skicka till henne.

Igår var jag dock även tvungen att gå till jobbet.
180 fulla fanskap på skaldjur/fisk-tallrik, varmbuffé
och dessertbuffé. Jag blev tingad att ha kockhatt och
såg ut som en transvestit/man med bröst. Jag hatar
att ha kockhatt. Jag verkligen hatar det.

Idag är det söndag och jag är helt säker på
att det är torsdag? Imorgon kommer dock Simen på besök
och min karl är värre än ett litet barn som fyllerår på julafton.
Han räknar dagar, timmar och om hade vetat exakt minut han
skulle kommit hade han säkerligen räknat sekunder.
Men han är söt.. det är han.

Nu ska jag inte spela ponnyspel.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar ju vara ett sjujävla spel det där ponnystallet!

2008-10-06 @ 12:31:34
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0