Delay

Jag lider av svåra minnesluckor.
Jag hade tankar om vad jag skulle blogga om,
tänkte att jag skulle skriva ner det för att inte glömma
bort det, gjorde inte det och nu sitter jag här och har
ingen aning om vad mina briljanta skrivarplaner var.
Det suger lite. Eftersom jag kännde att jag var lite på G.

Pratar med RobztahHoe på msn. Det är trevligt.
Han hatar mig för att jag ska se AC/DC i oslo
och i globen. Jag tror iochförsig att han hatade
mig innan detta faktum också, men det hör inte hit.

Idag ska jag laga lassange, spendera lite tid med
nina och jag tänkte även chockera min karl med
att tvätta lite kläder. Eller, lakan rättar sagt.
Har genom hjälp från playaheadchatten fått
veta att man tvättar lakan på 90 grader. Jag hoppas
dom inte ljuger för mig.. suger om mina påslakan skulle
sluta i örngott och örngotten i tvättlappar.

Vem använder tvättlappar anyway?
Min farmor hade alltid tvättlappar. Ett helt skåp fullt med
tvättlappar. Är det något tyskt eller är det något
gamla människor har? Jag har aldrig es förstått
vitsen med tvättlappar.

Haha, tänkte googla tvättlappar för att se att jag fick
någon klarhet i det.. Det första jag får upp är

"Våra extra starka tvättlappar håller för allt, till och med tvål och vatten."
Tacka gud för det.. det är väl lite det som är vitsen med det hela?

Nu kallar min master på msn, han gillar inte
när jag inte ger honom 100 % uppmärksamhet.
"

Robinhoe sier: spela inte afk, ser att du är där!!!!

"

Sanne, om du ser det här, ring mig! Jag saknar dig!

Adios amigos.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har massor med tvättlappar! De används till att torka sprutande bröstmjölk (väldigt vanlig syn), torka bäbis dreggel och kräk samt bäbi-vask morgon och kväll. Det går MINST fyra tvättlappar om dagen, därav den stora mängden. Känn dig upplyst av kunskap! :D

2008-10-18 @ 15:01:59
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0