Forskning på hög nivå.

Inläggs bristen beror på att
jag har spenderat helgen med
att efterforskat lite..

Om man dricker cider, vin och svaga
spirtshotar blir man faktiskt inte allt för
bakis. Självklart är jag lite seg och
min mun är uttorkad, på insidan, men
huvudvärken har inte varit i närheten
av mig idag och toaletten har inte
fått se mitt aniskte och jag är faktiskt
redo för en ytterligare en kväll med alkoholintag.

Imorgon lär bli hårdare eftersom det som
finns kvar i alkoholväg är vin och sprit.
Om mian tidigare erfarenheter stämmer
betyder det att jag i morgon kommer ha galet
ont i huvudet och insidan av min mun kommer
få den torraste sandlådan att verka fuktig.

Men, jag tror helt klart att det kommer vara värt det.
Jag menar, det är inte varje dag man har finbesök
från Oslo.

Gårdagen var en hitt, det blev snurra flaskan, sanning
eller konsikvens, Buzz och lite singstar. Jag gillar dock inte
singstar, eftersom att folk alltid ger upp och inte vill sjunga
med mig, eftersom jag alltid vinner.

Jag är fullt medveten om hur självgod jag låter, men
jag kan inte ro för att det faktiskt bara är baby som
klarar av att slå mig i singstar. Och det får hon gärna göra,
eftersom hon sjunger som en gudinna.

Nu ska jag joina ellinor i soffan för att ladda batterierna
inför kvällen. Den tomma pizza kartongen har stirrat på
mig ganska länge nu, men det gör inget.. snart ska den
bytas ut mot ett stort glas vitvin och kvällen är på gång igen.

Se you later.
Tequila!

P.s baby, du kommer klara det galant, precis som allt annat. D.s

Kommentarer
Postat av: Anna

Härrligt'! JAg vill och spela singstar! Eller säger man sjunga singstar? Jag är sämst, men det gör inget, för efter en halv flarra vin är jag Carola!

2008-10-28 @ 10:03:42
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0