Frågan är..

varför man med två personer, som man känt precis lika
länge och umgåts med precis lika mycket, beter sig så olikt?
Den ena har jag inga problem att ta på rumpan för att få det jag
vill ha, rufsa om i håret eller nypa i kinden och den andra
vet jag knappt vad jag ska säga till och skulle aldrig komma
på tanken att röra hans hår, inte för att det är något fel på
hans hår.. bara för att.. jag inte skulle komma på tanken.
Jag tycker det är ganska intressant. Jag är ju samma person
oavsett vem jag umgås med, men att deras personligheter
speglar ut så mycket på hur jag beter mig i deras omgivning,
är ganska imponerande.

Dagens att göra lista kommer snart.
Håll i hatten!
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt intressant tanke, har själv funderat på det men inte blivit något klokare. Snarare motsatsen. Tänk att man har så många olika sidor av sin personlighet.



och just det.. I fucking love norway. jäääh.

2008-10-05 @ 14:50:28
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0