Home again.

Nu har jag kommit hem från tupperwarepartyt.
Jag köpte ingenting.
Nu ljuger jag, igen.
Jag köpte lite julklappar som jag inte kan
skriva ut här, eftersom det finns en viss
julklappsfåare som läser.
Ja, julklappsfåare. Sch!

Köpte lite småsaker till mig själv också.
Isbitsgrejjer och sånt.
Man får också en gratis ihoppfällbar tratt!
Awesome!

Hade faktiskt oroväckande trevligt,
men det var nog mest för att Wenche alltid
har idiotiskt roliga historier och berätta och
det gjorde inte saken sämre att hon som höll
i pratyt (alltså.. hon som kom med burkarna och stuff)
var en superkristen husmor som ville dela med sig
recept på matgelér.

Jag fick även frågan om jag kunde tänka mig att
hålla i ett tupperware party, jag log och tackade
artigt nej. Jag menar.. jag har inga vänner varken
här eller i Sverige som kunde varit intresserade
att spendera kvällen med en kristen gammal dam
som tycker att kissa över en båtkant är en synd.

Jag skrev just ett ord på norska istället för
på svenska. Utan att jag tänkte på det.
Nu, får det vara nog.
Imorgon börjar jag läsa svenska böcker.
(haha, jag? böcker? kul..)

Nu ska jag mata min karl.
Adjö.



bild från http://order.tupperware.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0