Nu we call it a night.

Jag är osäker på stavningen på nu
på engelska och jag är allt för stolt
för att fråga min karl eller erkänna för
honom att jag alltid har google öppet när
jag bloggar i min ensamhet för att kunna
söka på ordet jag inte vet hur det stavas
för att då få upp "did you mean ... ?" och
då vet jag hur det stavas. Därför kör jag
på svengelska i rubriken.

Fail. Erkännde just för ofattbart många
läsare att jag egentligen suger på att stava.
Saknas det ett N eller M är det dock inte mitt fel,
någon (inga namn nämnda) har onanerat
med vårat tangent bort och nu är två knappar
ur funktion på grund av detta. Bara för att
ursäkta alla mina stavfel liksom.

Kvällen avslutades med ost, kex och sex and the city.
Tidigare idag;

Jag "Nu kan ju jag tvätta, när jag lärt mig det!"
(Ja.. först idag lärde jag mig tvätta)
Ole-G "Ja.. det kan du!"
Jag "Eller.. nej.. ska jag göra allt här hemma?"
Ole-G "Du.. älskling.. jag kollar faktiskt på sex and the city!"

Det är det jag kallar att dela upp hushållssysslorna.
Jag städar (och från och med nu, kanske tvättar) och
min karl står ut med att se på sex and the city med mig.
Om det inte är jämn fördelning, är det absolut kärlek.

Godnatt gott folk, godnatt. :)
(Oh my god, en smiley smög sig in, awesome!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0