Tjohejsan.

Blir ett kort godnatt inlägg.
Fastnade framför spelet Arvet från rosemond hill.
Ett astötnigt häst spel.. jag älskar
astöntiga hästspel. Lite av en hobby jag har.

Jobbet gick med glans. Lyckades spruta
ner en av mina arbetskollegor från topp till
tå med vattenslang. Med mening.
Mådde bra med mig själv då!
Klarade även att få ut 35 a la carte.
Och det med någon typ av ögoninflamation.
Applåd till mig.

En stor applåd till Dr. Oob också, som
är så jävla duktig på att plugga.
Och ett stort lycka till i morgon!
I know you gonna be the best! <3

Imorgon är jag ledig och jag har en känsla
av att det blir en bra bloggdag, sålänge huvudvärken
inte återkommer i morgon.

Dagens plus: Bara 2 dagar kvar med inneboenden från hell.
Dagens minus: För starka glasögon.
Dagens sång: Touch my body, sjungen av Morten.
Dagens rätt: Stekt kalkon med tandorisås.
Dagens misslyckade mål: Skulle raka Ole-Gs huvud, tar det i morgon.
Dagens roligaste: Morten tejpade igen dörren så Göril blev inlåst på torrlagret
Dagens duktigaste: Sanne, alla katigorier.

Adjö min kära vänner.


Underbar mobilkvalité, men fan vad kul det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0