Trött på att uderhålla.

Det jag har lärt mig från helgen,
är att om man har för mycket dricka,
har man jävligt roligt, men mår jävligt
dåligt dagen efter. Då menar jag
jävligt dåligt.

Jag ska lätt börja spy på fyllan.
Spy bakfull är inte någon rekomenderad.
Det suger stenhårt.
Spy genom näsan suger ännu hårdare.
Spy genom näsan när man är bakis,
måste vara det absolut värsta.

Jag har fortfarnade inte, hör och häpna,
kollat igenom min kamera.
Det är av två skäl,
jag vet inte om jag tog några bilder och
kommer då bli besviken.
för det andra så vet jag inte om jag vill
se det bilderna som togs, om det togs några.

Har även från helgen lärt mig att dricka tequila
efter du kommit hem från en utkväll är ungefär
lika smart som att gå in på ett fjortisdisko och
säga att Darin är ful.

På så sätt har det varit en jävligt lärorik helg.
Och det är bra, ny kunskap tackar man aldrig nej till.

Har fått tag till biljetter till både AC/DC i olso och
i stockholm. Avis? Förstår det.

Dessutom är jag trött på att underhålla.
Anledningen varför bloggen lider är för att jag känner
att jag inte har tillräckligt underhållande saker att skriva.
Från och med nu kommer allt, inte bara dom mest
erotiska och underhållande delarna ur mitt liv.

Det får bära eller birsta.
Jag älskar er.
Adjö.

(Om en månad fyller bloggen 2 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0