Till de jag älskar.

Till Sanne. Im everything I am because you loved me.
You've been my inspiration through the lies, you were the truth
My world is a better place because of you. 

 

Till Ole-Gunnar. Du er det beste som har hendt meg og det kjæreste jeg har
Ingen kan ta fra oss det vi har. Du er det vakreste som fins for meg.



Till Elsa.
Och när du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser
När du har vunnit, kom ihåg mig då. När vinterisen ligger klar,
Så finns du kvar, här finns du kvar, finns du kvar, finns du kvar.



Hittade ingen låt om att leva kvar i dåtiden och hoppen om att det ska vara som då. Det var synd.
Jag tror det är dags för mig att gå vidare, vi är inte bästa vänner längre,
det tror jag egentligen inte vi varit på jävligt länge, bara jag som levt i i hoppet
om att vi alltid skulle vara det. Jag kommer alltid älska det vi hade tillsammans
och jag kommer alltid älska den du var, den som var min bästa vän.
Jag kommer alltid älska den du var Robin Brunow. Nu har jag ingen aning om
vem du är längre, och det svider mer än vad jag trodde det skulle göra att skriva
det med ord. Jag har bara skjutit bort det så jävla länge, men nu inser jag att
det jag skriver faktiskt är sant. Det är jävligt, jävligt dumt. Men det finns inte
mycket att göra, antar jag. Det är ingens fel heller, vilket gör det ännu svårare,
har inte ens någon att skylla på.

Nu ska jag få tårarna att sluta rinna och sen ska jag duscha och äta.
Det här håller inte.

Men fyfan vad ont det gjorde.
Shit!

Kommentarer
Postat av: Nibor

Tycker det är väldigt tråkigt att det blivit som det blivit, men jag är fortfarande samma person Mickis. Mycket som har förändrats i livet för oss båda det senaste året/åren. Jag är aldrig längre iväg än ett telefonsamtal. Dock så är vi väl båda två ganska så dåliga på att höra av oss..



Big love!! =)

2009-02-28 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0