Hemma igen.

Hemma igen efter åter 3 timmar på jobbet.
Det var nice. Gick bra och alla gäster var supernöjda.

Jag har planerat min dag för i morgon, jag vet att
ingen är intresserad av det, men tänker endå skriva
det för att jag själv ska komma ihåg allt.

- Sova till 11, minst.
- Äta en riktigt jävla supergod frukost
- Kolla upp var man kan göra akrylnaglar och vad det kostar.
- Äta en riktigt jävla supergod lunch.
- Träna i minst 1 timme.
- Vaxa benen och ducha länge.
- Äta en riktigt jävla supergod middag.
- Vara super tjejjig/homo och dricka te ur en soppskål och kolla på sex and the city.
- Gå runt utan kläder så mycket som möjligt.
- Noppa ögonbryn
- Byta sängkläder till mina nyaste med döskallar
- Äta minst 2 kiwisar

Inte i den ordningen kanske, men det ska förhoppningsvis inträffa i morgon.
Nu borde CM vara slut snart så hoppas Oob ringer snart.

Adios my lover.
Hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men alltså. Akrylnaglar är hott , men är inte det typ jävla opraktiskt och ohygieniskt om man ska var kock? Eller är det bara jag som borde börja tvätta händerna oftare :P

2009-01-28 @ 17:47:38
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0