Norge.

Nu är jag hemma i Norge igen efter
en vecka i Sverige. Alltid lika skönt att
komma hem trots att jag fått en släng av magsjuka.
Jaja. Börjar jobba igen på onsdag så har ett
par dagar att kurera mig.
Min karl börjar jobba idag.
Han är som ett litet barn.
Efter att ha varit sjukskriven och gått hemma
i över 3 veckor förstår jag honom iofs,
framförallt när jag bor med en sådan arbetsnarkoman
som jag faktiskt gör.

Jag vet inte om jag ska följa trenden och skriva
en årsresumé av 2008 eller om jag bara ska skita i det.
Jag har en awesome bild från nyårsafton.
Det verkligen lyser igenom hur underbart kul
man kan ha i rätt sällskap.




Tack alla som kom på nyår. Kvällen var fantastisk.

Just nu är min karl och köper nytt duschmunnstycke.
Det förra gick på något mystiskt sätt sönder sist jag duschade.
Inte okej.

Nu ska jag göra något annat. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0