Okej.. en liten resumé kan ni väl få. Del 2

April;
Jag hade en otrolig bajs och sex-period
och jag hade nattsex, ville lära mig suga på mina
egna bröstvårtor och jag förstog inte alls varför
folk njöt av att bajsa? Jag ljög för sanne. Mina ögon
är inte så vackra som hon trodde. Redigera foton är the skit.
Jag läste ut boken "världens sista roman" och klarade
av att skriva ett inlägg på svenska utan att använda
ä och ö. Min lilla plastsyster Sanna fyllde 18 och jag
var på andra sidan landsgränsen och har fortfarande
inte haft äran att gå ut med henne på krogen. Morten
tog körkort och jag blev mobbad för mitt tidigare vilda
sexliv.Sanne var en stor korsordsfanatiker och jag drack,
för ovanlighetens skull väldigt mycket. Aprill var första gången
jag var i Kjeddlarståvo till Geir på såkallad Rölpafest
och där hjälpte min vän tequila mig att sluta upp halvnaken
i ett rum med askåta medelåldersmän och en Milf. Många liknande
fester, jag lovade att dansa nakensalsa och filma och lägga
upp i bloggen. Jag hade besökrekord och allt var crazy.
Jag hade också början av de två värsta veckorna av mitt liv i
april men dom avslutades i maj och jag hoppas det som
skedde då aldrig, aldrig sker igen.

Maj;
Jag började den långa processen att bli blond.
Jag jobbade min första och hitills enda frukostvakt på hotellet
tillsammans med Kim. Firade mitt första maj i en trång källare
med extrema mängder alkohol och halvnakna män. Jag fick tackvare
Roar the rocker upp ögonen för the bluesbrothers och låten Minnie the Moocher
vilket har räddat många trista tillfällen. Folk i min omgivning kände
sig tvingade att tänka 2 gånger innan dom sa saker till mig i rädsla
för att bli uthängda på bloggen. Jag drack mycket alkohol. (Herrejävlar att
jag fortfarande har en lever är ett under) Boo fick sitt smeknaman Oob
och jag blev närmare vän med Morten än någonsin. Jag köpte hushållsost
i norge och fick extremt mycket sjuka spammail på hotmail. Jag blev i smyg beroende
av ahlgrens sura bilar och jag och Oobie bokade resa till Kos. Det var galet
varmt och jag köpte sjukt mycket kläder. Mycket fest här hemma och jag
träffade Nina för första gången Bilder;


Juni;
Jag bakade matmuffins, En tidigare arbetskollega från Hamar blev pappa
och jag hade tävling i bloggen för att få reda på min ögonfärg. Jag hade
varit skolfri i ett år och jag fick en tankeställare över hur fort tiden egentligen går.
Morten blev pappa till Linnea och vädret var fortfarande galet varmt. Jag drack
smoothies och var ute med Hamster-babyn på promenad i trädgården.
Var på revyen på fittjar med jobbet och hade skittrevligt med mina
sjuka arbetskollegor.Mitt visa kort blev avagnitiserat och våra alkoliserade
grannar kom på besök mitt i natten för att snacka lite skit. Oob skickade kryptiska
sms angående min dildo och nedräkning till sverige resan började. Min karl
övergav mig en natt och drog till sina vänner på andra sidan norge
vilket ledde till att jag hade en lång sömnlös natt med chipsparty och laptopmys
i min säng bakom låsta dörrar med alla lampor tända. Jag var i sverige
och firade midsommar och sveket kom som vanligt från samma håll. Midsommar
var dock vädligt trevlig och Oob hade världens bästa tipspromenad. Jag och Elling
var på After som slutade med efterfest i Husby aka Knutby med utländsk sprit och en
pastor. Hade även turkisk afton hemma hos Elsa tillsammans med Sanna som slutade
med alldeles för mycket rödvin.



Nu tar jag en paus igen, tror inte ni förstår hur ansträngade detta är.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha ja juste vi har ju varit i Knutby, haha det var en rolig kväll det :)

2009-01-06 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0