Vafan?

Idag fick jag en kommentar på det här inlägget.



En anonym kommentar med en fråga jag ska försöka besvara.
BFAM - Best friend all month.
BFAM - ByFånarnas abstrakta marknad
BFAM - Bli för artig, mamma!
BFAM - BakiFrån agar man
BFAM - BakFullt amerikansk monster

Det är bara ett par av mina egna alternativ,
men seriös som jag är ska försöka hitta mer
fakta om frågan *googlar*

Här kommer lite utdrag från min google-sökning
"The shortern term for Brother From Another Mother, hence it is BFAM"

"BFAM (Bioinformatics for the Functional Analysis of Mammalian Genomes) is a regional project in Bavaria funded by the BMBF for a 5 years period and is part of the German Genome Analysis Network (NGFN)."

"BFAM  Budget Formulation & Appropriation Model"

"BFAM is film production company based in London"

Googlesökte även bilder, för att göra allt som stog i min makt.
Här kommer ett smakprov;


(Bilden är en länk till ursprungssidan)

Sådärdå, hoppas Mr. Hej är nöjd med svaret.

(Själv använder jag det enbart som en förkortning av Brother from another mother)

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0