All I want for christmas is you, and you, and you.

Nu har 7 personer skrikit ut (haha) på msn DET SNÖAR! Vart frågar jag, I HANINGE svarar dom exalterat. Jag kollar ut genom fönstret, och ser den frostbekläddagatan lika kall som när jag gick hem från bussen, men inte fan snöar det.

Började fel, nu snöar det. skojjar inte. i samma stund som jag skrev att det inte snöade, började det. Fittväder. Jag vill inte ha någon snö. "I just wanna see my baby"

Jullovet börjar i morgon. Imorgon spelas pjäsen upp för hela skolan. I morgon ska vi dricka öl. I morgon slutar skolan. I morgon är det 4 dagar tills julafton. I morgon är det 8 dagar kvar tills Patrik kommer till stockholm. I morgon är det bara 11 dagar kvar till nyårsafton. Imorgon är det bara 12 dagar kvar till år 2007. Imorgon är det bara 79 dagar kvar till min 18års dag. I morgon ska jag äta gröt. I morgon ska jag berätta för Sanne hur mycket jag älskar henne. I morgon ska jag krama Robin. I morgon ska jag skämma ut mig. Förstå vad mycket som händer i morgon? Säger bara att siffran 8 gör morgondagen bäst.

Jag önskar mig inget speciellt i julklapp. Faktiskt inte, lite småsaker, som jag lika bra kan klara mig utan, som jag bara skrev ner på en papperslapp för att mamma tjatade. Jag har allt, är lyckligt lottad och jag mår bra. Men det finns något jag vill ha. Det är något ingen (just nu) kan ge mig. Lista ut vad det är?
Sanne vet säkert, bara hon funderar en kvart eller så. ^^

Helgen var mysig. Jobbade fredags, snodde kramar från alla, speciellt från Andreas. Gosh, he's cute. (Hoppas pappa läser). Lördag blev en lugn och supermysig kväll hemma hos Sanne.
"Alltså, har funderat på en sak, äter man samma sak i tyskland som man köper på Lidl?"

Fan vad det snöar just nu. Ingen snö utan jul trodde jag det hette. (JAG VET.. jag vet.)
"Jag bara vill ha dig"
Alla verkar överexalterade av snön. Det har tillochmed ringt två personer och sagt "DET SNÖAR" well, jag vet. Och jag tänker inte vara glad åt det, eftersom den förmodligen försvinner innan jul, och gör den inte det, gör den det någon gång och då kommer slasket. Jag hatar slask.

Jag hatar att skriva här idag med. Jag ska skriva en novell. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var ju på tiden att du uppdaterade :)

Är det snön eller snöbollar du inte gillar?^^

WOHO,snart lov!

2006-12-19 @ 17:17:14
URL: http://ensamstaende.blogg.se
Postat av: Sanne

Jag har inte kommit på än, men det har bara gått 4 minuter.. Hmm.. är det en.. massagestav?

2006-12-21 @ 22:33:53
URL: http://snovit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0