Jag tänkte blogga om en alkis.

Men jag struntar i det.
för jag orkar inte. Det var hursomhellst hemskt.

Idag var jag med tjejerna och åt lunch sen fikade vi efter en stunds shopping.
Johanna fick sina försenade födelsedagspresenter och sen bar det av till jobbet för hennes del.
Jag och baby stannade kvar ytterligare en stund och fick lite underbar tid tillsammans.
Supermysig dag även fast min hälsa återigen inte är på topp, det suger stenhårt eftersom jag måste vara frisk på lördag. Vägrar faktiskt att bli sjuk igen. Har ju inte varit annat än sjuk den här sommaren. :( *jättelezzetlitetemo*

Orkar inte skriva mer, faktiskt. Inte på humör. Jag mår inte bra någonstans, känner jag nu.

Jag saknar min karl.
Jag älskar min bästaste.
Jag behöver någon som fattar mina beslut.
Jag känner för att tröstäta.
Jag vill vara brunare inför kos.
Jag skulle kunna tänka mig att köpa en hamster.
Jag är förvirrad.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0